Ana Sayfa Deneyim Seyahat

Sevgili Günlük

Bazen kısacık zamana koskoca bir tatil sığdırmaya çalışıyoruz. Ufak aksilikleri saymazsak, ortaya da baya güzel şeyler çıkıyor 🙂 Biz de Onur’la bu yaz önceliğimizin dinlenmek olduğu bir tatil planladık. Olympos’u pek sevmiş olacağız ki yine kendisini tercih ettik.

⭐Bu yıl yolumuzun üzeri, ben de hiç görmemişim diye araya Pamukkale’yi sıkıştırdık. Pamukkale’de belki şifalandık, belki yanıldık. (ondan pek emin değiliz😂) ama yine de beyazlar gözümüzü kamaştırdı😛

⭐Hierapolis Antik Kenti’ne şöyle hızlı bir bakış attık.

⭐Ünlü Kleopatra havuzuna girişin 50 TL olduğunu duyunca ayıpladık.

⭐Müze kart sahibi olduk😂

⭐Ören yerlerinde ki bilgi yetersizliğine eleştiriler yağdırdık.

⭐Olympos’ta doğanın içinde nefes aldık,dinlendik, ben tabi ki bol bol yoga yaptım. Akşamları yıldızlar,şarap💕

⭐Antik kentin içinden sahile yürüdük. Kurbağa sesleri bize eşlik etti.

⭐Adrasan Koyu’nda kampçılık oynadık.Ton balıklı sandviç hazırladık. Tadı damağımda kaldı.

Adrasan

⭐Kekova’ya gittik.Batık şehir’i gördük, Simena kentini ve kalesini ziyaret ettik. Manzaralara doyamadık.

Simena Kalesi

⭐Demre’de tarihin içine daldık.

Myra Antik Kenti / Demre

⭐Onur’la ilk uzun gece yolculuğumuzu yaptık. Yolda cips yiyip, dizi izledim.

⭐İzmir’e döndük, bisikletlerimizi özlemişiz. Aldık şarabımızı ve sandalyelerimizi gün batımını izlemeye gittik💕💕

⭐Ormandan,bayırdan çıkın insan içine karışın azcık dediler. Hopp koştuk Çeşme’ye👯‍♀️Alaçatı’da sosyalleştik. Çeşme Köy’de Pinhani’yi izledik.

Alaçatı

Bu arada evde uzun uzun vakit geçirmenin tadını da hiç bir şeye değişmeyeceğimizi fark ettik.

Şimdi yazdıkça mutlu oluyorum.Yolculuklar bizi ne kadar da yeniliyor. Farkında olmadan öğrendiklerimiz yanımıza kar kalıyor. Farkındalıklarımızın artması hayatımızı anlamlandırıyor. Az zamana, ne kadar da güzel anılar sığabiliyor.

Bu arada  madde madde yazmayı, listelemeyi her zaman sevmişimdir. Ama bu kez  şuan okuduğum kitabımın da etkisinde kalmış olabilirim 🙂 Yeri belki gelmemiştir ama yine de yazayım Erlend Loe’nun “Naif. Süper” adlı kitabı. Keyifle okuyorum. Uzun zamandır bu kadar sade, bu kadar keyifli bir kitap okumamıştım. Bir çok cümlesinde “aa ben” diye gülüyorum. Neyse nerede kalmıştım?

Hayat güzel ! yazmak güzel, okudukça hatırlamak, hatırladıkça mutlu olmakta güzel ! Eskiden de sayfalarca günlük tutardım ben. Güzel günlerdi. Şimdi de buralara yazıyorum işte. İyi geliyor. Tavsiye ederim.

Kib byeee !

2 thoughts on “Sevgili Günlük”

1. Fotoğraflar şahane ya instagram da da görüyorum ama burda ayrı iyi ve yazı dili çok tatlii😊devamm😍